- voláte požadavek, kontaktní osoba přijímací technik p. Jan Tetřev na tel. 777 10 99 66
- dostáváte termín a další informace
- přistavujete vůz k opravě – občerstvení, posezení, internet s free wifi, nabídka náhradního vozu, z domu či práce přístup na dílenskou web kameru, telefonické konzultace v průběhu opravy
- vlastní oprava či údržba v co nejkratší možné době díky modernímu a kvalitnímu vybavení (vše u nás, pod ,,jednou střechou,, ) 3x denně závoz dílů, monitoring Vašeho majetku – web kamera, videozáznam manipulace s Vašim vozem, elektronický monitoring odpracované práce na Vašem voze. Čím modernější vybavení a zkušený personál, tím kratší doba opravy a méně financí. To vše bez ztráty na kvalitě opravy.
- bonus – vyluxování a očištění interiéru Vašeho vozu, výstupní jízdní zkouška a následná výstupní kontrola stavu vozu
- předání opraveného vozu s předložením starých dílů či protokolů o všeobecném seřízení a měření
- fakturace s přesným a srozumitelným rozpisem materiálu (EAN kódy) + práce. To vše možnost úhrady hotově nebo převodem.
Co více si přát? Snad jen mnoho ujetých kilometrů bez závad a to vězte Vám přeje celý kolektiv servisu JOKAR company s.r.o. s neustálým zkvalitňováním a rozšiřováním služeb pro celkovou Vaši maximální spokojenost.